Informacje

KONTAKT

prestizowyadresfirm@gmail.com

Jak powstało wirtualne biuro?

Dzięki znacznemu postępowi technologicznemu, wciąż pojawiają się wirtualne biura. A jak powstało pierwsze wirtualne biuro? Pomysł na stworzenie e-biura pojawił się u Ralpha Gregory'ego, który w 1994 roku założyć swoje „Inteligentne Biuro” w stanie Colorado. Biznesmen z Kalifornii pierwszy zauważył zainteresowanie przedsiębiorców wynajmem adresu do prowadzenia biznesu oraz usługami sekretarskimi.

Rozwiązanie to pozwoliło firmom na obniżenie kosztów związanych z prowadzeniem biura, przy jednoczesnym korzystaniu z najwyższej jakości usług. W związku z tym zaczęło powstawać co raz więcej e-biur. Po czasie okazało się, że największą zaletą wirtualnego biura jest wirtualny, prestiżowy adres, który pozwala na skuteczne kreowanie wizerunku firmy. Nic więc dziwnego w tym, że najwięcej biur powstaje w centrach największych miast.

Na chwilę obecną wirtualne biura oferują nie tylko wirtualny adres pod siedzibę firmy, ale wiele usług dodatkowych jak: obsługa telefoniczna i korespondencyjna, wynajem sal spotkań czy wsparcie informatyczne.

Wirtualne biura dopasowują swoje pakiety usług do indywidualnych wymagań klientów, dlatego za stosunkowo niewielki koszt, można zapewnić sobie komfort, a firmie kompleksową obsługę.