Informacje

KONTAKT

prestizowyadresfirm@gmail.com

Umowa z e-biurem

Jeśli zakładasz działalność gospodarczą i jesteś zdecydowany na skorzystanie z usług wirtualnego biura, musisz wiedzieć, jakie są elementy umowy oraz co trzeba ze sobą mieć. Podpisując umowę jako właściciel firmy wystarczy, że będziesz mieć przy sobie dowód. Jeśli natomiast podpisywać będzie ją za Ciebie pełnomocnik, powinien posiadać pełnomocnictwo w pisemnej formie. Nie musi ono mieć charakteru aktu notarialnego.
  


Elementy umowy pomiędzy wirtualnym biurem a osobą fizyczną są następujące: 
- dogodna data zawarcia 
- data wejścia w życie umowy 
- dane z dowodu osobistego 
- osobisty numer NIP 
- adres zamieszkania usługobiorcy 
- częstotliwość regulowania opłat za wynajem 
- dane firmy korzystającej z usług wirtualnego biura

Przed podpisaniem umowy z wirtualnym biurem należy sprawdzić czy usługodawca jest rzetelny. Warto sprawdzić przede wszystkim: 
- lokalizację oraz standard budynku i biura, 
- czas wypowiedzenia umowy, 
- doświadczenie oraz profesjonalizm personelu, 
- opinię innych klientów.

Wiedza, którą zdobędziemy na temat wybranego wirtualnego biura pozwoli uchronić nas od nieporozumień oraz rozczarowań wynikających z jakości świadczonych usług. Uzyskane informacje mogą znacząco pomóc podjąć decyzję.