Informacje

KONTAKT

prestizowyadresfirm@gmail.com

Historia powstania wirtualnego biura

****

Pojęcie „Wirtualnego biura” zostało po raz pierwszy użyte w 1982 roku przez John'a Markoff'a, który użył go podczas publikacji tekstu. Napisał on:
„W przyszłości w wirtualnym biurze, pracownicy nie będą ograniczani przez sprzęt komputerowy lub położenie geograficznego i zgodnie z tą wizją będą oni swobodnie podróżować lub wchodzić w interakcje z innymi osobami. Biuro przestanie mieć jedno znaczenie jakie znamy obecnie. ”

Monet Chris Kern określił wirtualne biuro jako: „W teorii, co najmniej, przenośny komputer, odpowiedni rodzaj oprogramowania i łącza telekomunikacyjne mogą stać się” wirtualnym biurem „, które podróżuje z menedżerem biznesu, pracownikiem personelu, gdziekolwiek on jest.”


Barrister Executive Suites zaproponował „business tożsamość” jako umowy o świadczenie usług. Poniższa umowa pokazuje, że od 1992 roku były w ofercie różne pakiety „wirtualnego biura”. W jeden z nich zaoferowano skrzynkę pocztową, adres, recepcje, sale konferencyjną, kserokopiarkę i faks.

W 1994 roku Ralph Gregory, zastosował komercyjne zastosowanie wirtualnych biur w Stanach Zjednoczonych. Rok później, 1995, założył Intelligent Office, wirtualne biura franchisingowe, który pozostaje do tej liderem.